کد ابزار لودینگ

ایران دانلود
فرهنگسرای اطلاعات


تا حالا شده وقتی توی گوگل دنبال چیزی می گردین آنقدر چیزهای چرت و پرت بیاره که اعصابتونو به هم بریزه؟؟؟
به ادامه مطلب مراجعه کنید... ترفند های دیگری نیز میتوانید در مورد گوگل در اینجا پیدا کنید.

Google


توسط glassy



Loading


توسط glassy



این آموزش برای افراد تازه کار است برای ساخت آیدی یاهو که به صورت کامل همراه با عکس از مراحل کار میباشد. برای ايجاد يک ID جديد بايد ابتدا وارد سايت یاهو شويد. صفحه اصلی اين سايت بصورت...


توسط glassy



در این درس می خواهیم شما را با کلیات بخش Intelligence آشنا کنیم. همانگونه که در درس «کلیات گوگل آنالیتیکز» اشاره کردیم، برای رفتن به این بخش شما باید مسیری که در تصویر زیر نشان داده شده است را طی کنید به این صورت که ابتدا بر روی گزینه My Site و سپس بر روی گزینه Intelligence کلیک کنید.


توسط glassy



آخرین بخش Reports که در این دوره آموزشی به آن می پردازیم، محتوا یا Content است که شما می توانید تجزیه و تحلیل آمار وب سایت خود را براساس محتوایی که در آن قرار داده اید، مشاهده کنید. این بخش شامل ۷ قسمت می شود.


توسط glassy



یکی از مواردی که در بین صاحبان وب‌سایت ها بسیار پرطرفدار است، دانستن این نکته است که بازدیدکنندگان از چه طریقی وارد وب سایت آنها می شوند. این نکته زمانی بااهمیت تر می شود که شما یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید و بخواهید که در جذب مشتری در وب سایت های مختلف تبلیغ کنید چون با دانستن وب سایت هایی که بازدیدکننده بیشتری را به وب‌سایت شما می فرستند می توانید تبلیغات خود را هدفمندتر در فضای آنلاین قرار بدهید.


توسط glassy



در این درس به بخش های باقیمانده در قسمت Visitors می پردازیم که شامل Behavior و Technology و Social و موبایل است.


توسط glassy



در ادامه درس گذشته در این درس به بررسی بخش Demographics می پردازیم که در آن شما می توانید اطلاعات ارزشمندی از پراکندگی جغرافیایی بازدیدکنندگان خود بدست آورید.


توسط glassy



در درس گذشته با بخش های مختلف گوگل آنالیتیکز به صورت مختصر آشنا شدید. یکی از این بخش ها، بازدیدها (Visitors) است که برای راحتی کار از این پس تنها آن را Visitors می نامیم. بخش Visitors شامل ۶ زیر مجموعه است که هر یک از آنها اطلاعات گرانبهایی را در مورد بازدیدکنندگان وب سایت تان در اختیار شما قرار می دهند. در این درس و دو درس آینده به صورت مفصل به بیان ویژگی ها و کاربردهای هر یک از این بخش ها می پردازیم.


توسط glassy



صفحات سایت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : ایران دانلود